Inženýr technické podpory

Obor: IT | Zákaznícka podpora
Lokalita: Klatovská tř. 416/22, Plzeň 3, Czechia
Druh úvazku: Plný úvazek | Částečný úvazek
Požadované vzdělání: Bc.

O společnosti

Společnost Iconics je výrobce a poskytovatel vizualizačního softwaru pro průmyslovou automatizaci a obchodní inteligenci s pobočkami po celém světě.

Na českém a evropském trhu působí od roku 1994.

Ve spolupráci s mateřskou společností ICONICS, Inc. se sídlem v USA, vyvíjí a dodává vizualizační software na bázi OPC pro výrobní sféru, automatizaci a obchodní činnost.

Od roku 2019 jsme součástí skupiny Mitsubishi Electric.

Popis pozice

·       Podpora zákazníků při instalaci a používání firemních produktů.

·       Identifikace problémů v zákaznických projektech a návrh řešení.

·       Spolupráce s programátory při hledání řešení ve složitějších projektech.

Co hledáme

·       SŠ/VŠ vzdělání.

·       Zájem o informační technologie.

·       Aktivní znalost AJ – komunikace se zahraničními zákazníky a pravidelné meetingy v AJ.

·       Znalost MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint), SQL výhodou.

·       Proaktivní přístup v komunikaci se zákazníkem, dobré komunikační schopnosti.

·       Schopnost pracovat v týmu i samostatně.

Co nabízíme

·       Práci v přátelském kolektivu na plný úvazek.

·       Flexibilní pracovní dobu s možností home office.

·       Kompletní zaškolení.

·       Práci s nejnovějšími technologiemi (HoloLens, RealWear, Virtual Realitz, WebGL, HTML5, Alexa, Cortana, Smart Watch, Cloudové technologie, IoT, ML, HMI, OPC…).

Benefity

·       Pravidelné teambuildingy, vánoční večírky.

·       Benefitní systém dle vlastního výběru.

·       Možnost navýšení dovolené podle počtu odpracovaných let až na 25 dní za rok.