AP Processor - Specialista přijatých faktur

Obor: Administrativa
Lokalita: Holandská 1006/10, 639 00 Brno-střed-Štýřice, Okres Brno-město, Česká republika
Druh úvazku: Plný úvazek
Požadované vzdělání: Střední škola
Zveřejněno: 17. 5. 2021

O společnosti

Lear je jedním z předních světových dodavatelů automobilových sedadlových systémů (Seating) a elektrických distribučních systémů (E-systems).



Naše společnost dodává své produkty významným světovým automobilkám a dodává svá řešení do více než 400 modelů automobilů. Prvotřídní výrobky ve společnosti Lear navrhuje, vyvíjí a vyrábí různorodý tým.


Lear zaměstnává přes 160 000 zaměstnanců v 253 lokalitách ve 38 zemích po celém světě.

V České republice společnost působí od roku 1998 a v současné době provozuje několik výrobních závodů pro Seating i E-Systems. Součástí českého Learu jsou i vývojová technická centra či finanční centrum pro celou Evropu a Asii.


Popis pozice

Nabízíme možnost přidat se k našemu týmu v brněnském Finančním centru sdílených služeb ((Financial Shared Service Centre). Centrum vzniklo v roce 2010 s cílem centralizovat finanční služby (účtování faktur přijatých a vydaných) pro výrobní závody společnosti Lear v Evropě a severní Africe.

Zajímá Vás prostředí centra sdílených služeb? Ovládáte angličtinu, případně další cizí jazyk(y)? Máte zájem o práci v oblasti administrativy? Pak možná hledáme právě Vás na pozici Specialisty přijatých faktur!


Co bude Vaší zodpovědností?


  • Zpracování přijatých faktur (kontrola, párování plateb, řešení nesrovnalostí ceny/množství, zanesení dat do systému)
  • Příprava návrhů plateb podle platebního kalendáře
  • Komunikace s interními (Lear) zákazníky a externími dodavateli
  • Měsíční úzávěrkové aktivity a reporty
  • Účetní rekonciliace a vnitropodnikové transakce
  • Interní kontroly a SOX testování


Co hledáme

Jaké jsou požadavky na pozici?


  • SŠ/VŠ vzdělání v ekonomickém oboru (účetnictví/finance) výhodou
  • Středně pokročilá úroveň anglického jazyka
  • Znalost dalších cizích jazyků výhodou (italština/francouzština/španělština)
  • Předchozí zkušenosti s prací v administrativě výhodou
  • Uživatelská úroveň práce s PC (Microsoft Office - Outlook, Excel)
  • Znalost ERP systému (SAP, QAD, MfgPro) výhodou


Co nabízíme

Co Vám můžeme nabídnout?


  • Jistotu práce v jedné z největších mezinárodních společností (#147 žebříčku Fortune 500)
  • Multikulturní prostředí v příjemném dynamickém kolektivu
  • Podporu rozvoje a růstu (kvartální bonusy, interní školení)
  • Příjemné pracovní prostředí v moderní kanceláři ve Spielberk Office Centre s krásným výhledem


Benefity

Jaké benefity Vám navíc zpříjemní práci u nás?


  • 25 dní dovolené
  • Pružná pracovní doba
  • Kvartální bonusy dle dosažených KPI
  • Bonus u příležitosti pracovních a životních výročí
  • Příspěvek na stravovaní
  • Káva a čaj v kanceláři zdarma
  • Interní referral program
  • Přípěvek na penzijní připojištění
  • Zvýhodněný mobilní tarif pro zaměstnance i rodinu
  • Ranní jóga
  • Očkování proti chřipce
  • Multisport karta


Pokud Vás nabídka práce zaujala a věříte, že byste mohl/a být vhodným kandidátem na tuto pozici, zašlete prosím Váš životopis v českém nebo anglickém jazyce.