Administrativní podpora - nastartuj svojí kariéru v AKKA
O společnosti
Společnost AKKA Czech Republic s.r.o. patří do mezinárodní skupiny AKKA Technologies a v České republice je od roku 1996 předním poskytovatelem vývojových a konzultačních služeb, zejména pro oblast automobilového průmyslu.
V posledních letech se však, vedle železniční dopravy a letectví, čím dál více také orientuje na oblast Electric & Electronics a IT, kde se zabývá atraktivními tématy jako autonomní řízení, konektivita, IoT, vývoj Embedded SW, HiL testing, webové a mobilní aplikace.
V současné době zaměstnává zhruba 500 kmenových zaměstnanců na pobočkách v Praze, Plzni, Mladé Boleslavi a Českých Budějovicích.
Díky svým odborníkům podporuje své zákazníky od prvních skic, přes konstrukci, výpočty, testování, SW vývoj, až po prototypovou výrobu.
S rozvojem týmu Digital Solutions, který je zaměřen na IT služby v rámci konceptu Industry 4.0., např.: autonomní řízení, konektivita, chytrá města či továrny, hledáme nové kolegy se znalostí programovacích a cizích jazyků, s technickým backgroundem a zájmem podílet se na náročných vývojových projektech realizovaných v mezinárodním prostředí pro prémiové značky zejména v oblasti Automotive, ale i v non-automotive sektoru.
Popis pozice
- Administrativní a organizační podpora technického týmu
- Správa a kontrola projektových dat a reportingu
- Příprava týmových akcí a návštěv zákazníků
- Komunikace s týmem a našimi dodavateli, případně klienty
- Tvorba marketingových prezentací
Co hledáme
- SŠ/VŠ vzdělání ideálně ekonomického zaměření
- znalost NJ nebo AJ (oba jazyky výhodou), nehledáme překladatele, ale bude potřeba se vyznat v cizojazyčných dokumentech
- Dobrá znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook)
- Znalost DAX, POWER BI výhodou
- Dodržování nastavených procesu a jejich případná optimalizace
- Schopnost pracovat samostatně i v týmu, zodpovědnost, svědomitost, iniciativa
- Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
Co nabízíme
- Předáme ti unikátní know-how, podpořené léty zkušeností
- Zázemí velké mezinárodní společnosti
- Prostor rozvíjet se v mnoha oblastech jak osobnostně, tak profesně
- Krásné moderní kanceláře,
- Výborná dostupnost hned u metra B
- Pohodový tým
Benefity
- Máme zavedenou flexibilní pracovní dobu (pevné jádro: po - čt 9:30 - 15:00, pá 9.30 - 13:00)
- Někdy je potřeba si odpočinout: 5 týdnů dovolené a vybírání náhradního volna je samozřejmostí
- Talent umíme ocenit, osobnostní i profesní růst ti zaručíme
- Cafeterie - individuální benefitní systém, kde si každý nastaví své benefity na míru ve výši 12.000 Kč/rok (lze využít na penzijní/životní pojištění, dovolenou, ve zdravotnictví, na volnočasové aktivity aj.)