Ředitel odboru technického zajištění

Obor: Administrativa | Ekonomie | Elektrotechnika | Nákup | Státní a veřejná správa | Energetika
Lokalita: Praha 1
Druh úvazku: Plný úvazek
Požadované vzdělání: Střední škola
Zveřejněno: 8. 8. 2022

O společnosti

Česká republika – Kancelář Senátu

Senát Parlamentu ČR je ústavní institucí, která spolu s Poslaneckou sněmovnou Parlamentu ČR vykonává moc zákonodárnou. Naplňuje přitom pravomoci dané Ústavou ČR a některými běžnými zákony. Senát Parlamentu ČR je složen z 81 senátorů, kteří jsou poté voleni do výborů, komisí a delegací. Současně se senátoři sdružují do senátorských klubů, které jsou zakládány s ohledem na stranickou příslušnost senátorů.

Kancelář Senátu je organizační složkou státu. Byla zřízena zákonem o sídle Parlamentu ČR k zajištění úkolů spojených s odborným, organizačním a technickým zabezpečením činností Senátu, jeho orgánů, funkcionářů, senátorů a klubů politických stran zastoupených v Senátu.

Odbor informačních technologií se podílí na běžném chodu Kanceláře Senátu, která zajišťuje úkoly spojené s odborným, organizačním a technickým zabezpečením činností Senátu, jeho orgánů, funkcionářů, senátorů a klubů politických stran zastoupených v Senátu.

Proč pracovat pro nás:

  • zázemí prestižní instituce s 25 letou tradicí
  • inspirativní pracovní prostředí
  • profesionální a přátelský tým

Popis pozice

       • řízení a koordinace technických, provozních a organizačních činností při správě movitého a nemovitého majetku v prostorách sídla Senátu PČR

Co hledáme

• VŠ vzdělání magisterského stupně, popř. SŠ doplněno odbornou praxí

• praxe ve vedoucí funkci min. 5 let

• zkušenost se správou majetku

• orientace v oblasti veřejných zakázek

• procesní myšlení, systematičnost, analytické dovednosti

• komunikační a organizační schopnosti

• výrazné pracovní nasazení

• spolehlivost, zodpovědnost a odolnost vůči stresu

• pozitivní přístup při řešení problémů

• splnění podmínek dle zákona č. 451/1991 Sb.  

• trestní bezúhonnost

                                   

VÝHODOU

• praxe ve státní/veřejné správě na obdobné pozici

• odborná autorizace

Co nabízíme

• zajímavou práci na plný úvazek v prestižní instituci      

• pracovní poměr (jmenování) na dobu určitou s možností následného prodloužení na dobu neurčitou

• odpovídající platové zařazení a množství benefitů

• 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, zvýhodněné stravování, příspěvek na volnočasové aktivity, jazykové kurzy

• příjemné pracovní prostředí v centru Prahy a přátelský tým