Specialista helpdesku - L1 podpora pro firemní klientelu

Obor: Technologie a technika | Telekomunikace
Lokalita: Mahlerovy sady 1, Praha 3 Žižkov
Druh úvazku: Plný úvazek
Požadované vzdělání: Střední škola
Zveřejněno: 30. 9. 2022

O společnosti

Poskytujeme unikátní televizní, rozhlasovou a internetovou infrastrukturu, která umožňuje našim zákazníkům kvalitně doručovat mediální obsah. Spoléháme na své lidi a nové technologie. Našim zákazníkům nabízíme jedinečné služby na trhu jako IoT, OTT, HbbTv, streaming, virtualizační technologie, cloudové služby, datová centra nebo hosting.

Naším 100% akcionářem je společnost Cordiant Digital Infrastructure Limited, jež investuje především do páteřní infrastruktury digitální ekonomiky – datových center, optických sítí a vysílacích a telekomunikačních věží ve Velké Británii, Evropě a Severní Americe.

Máme přes 360 zaměstnanců, centrálu v Praze na Strahově, další kolegy v Praze na Žižkově a přes 100 nás pracuje v regionech po celé republice.

Popis pozice

Do malého týmu dohledového centra, který stráží IT & telekomunikační síť CRA, hledáme novou posilu.

  • Pracujeme ve 3 hlavních nástrojích dozoru sítě. Řešíme příchozí hovory a e-maily od zákazníků, zpracováváme alarmy a požadavky z ticketovacícho systému.
  • Nejsme call centrum. Řešíme poruchy pro business a korporátní klientelu.
  • Zajišťujeme prvotní analýzu problému a navrhujeme technické řešení optimální pro zákazníka.
  • Střídáme se ve směnném provozu - ranní 7:30-15:30, odpolední 11:30-19:30, denní 7:30-19:30 směna. Nepracujeme o víkendech a svátcích.
  • Hlavním kritériem naší práce je spokojenost zákazníků a reakční doba. Denně každý z nás komunikuje průměrně s 10-15 zákazníky.
  • Jsme jedna rodina. Ráno si spolu dáváme kávu a v poledne oběd. Sdílíme znalosti, předáváme si informace, vycházíme si vstříc se změnami směn.

Co hledáme

  • Klíčová schopnost jednat se zákazníky, umět se dohodnout s kolegy v rámci CRA i s externími dodavateli na řešení problému.
  • Technologie a nejlépe telekomunikace by měli být vaším zájmem, chcete se v nich dále učit a rozvíjet.
  • Pečlivost, spolehlivost a schopnost týmové práce.
  • Uvítáme praxi na dohledovém centru, help desku nebo v servisním týmu telekomunikačního operátora.
  • Výhodou jsou zkušenosti s používáním dohledových systémů a základní administrací telekomunikačních technologií (RR spoje, Cisco, atd.).
  • Angličtinu na komunikativní úrovni (máme některé zákazníky, se kterými komunikujeme anglicky).
  • Uživatelskou znalost MS Office. Znalost práce s databázovými aplikacemi (SAP) je výhodou.

Co nabízíme

  • Důkladné 2 měsíční zaškolení, kdy na začátku budete stínovat zkušené kolegy a projdete si seznamovacím kolečkem s kolegy ze 2nd level podpory. Vše máme zdokumentované, budete hodně číst a nikdy nebudete na směně sami.
  • Hodně se u nás naučíte z technické oblasti v rámci platforem, které v CRA používáme.
  • Kariérní růst. Spoustu našich kolegů ve společnosti začínalo právě na dohledovém centru.
  • Občasný home office. Tuto práci můžete dělat částečně z domova.
  • Práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou.
  • Služební mobilní telefon a notebook.
  • Základní mzdu od 35000 - 40000,- Kč (dle zkušeností) a bonus až 12% z ročního výdělku.
  • Práci v centru Prahy v blízkosti metra.


Benefity


  • Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů ve výši 24 000,- Kč ročně.
  • Stravenky v hodnotě 150 Kč na každý den/směnu.
  • 5 týdnů dovolené a k tomu 5 dní zdravotního volna.
  • Pohodlné parkování přímo v areálu.