Specialista helpdesku - L1 podpora pro firemní klientelu
O společnosti
Poskytujeme unikátní televizní, rozhlasovou a internetovou infrastrukturu, která umožňuje našim zákazníkům kvalitně doručovat mediální obsah. Spoléháme na své lidi a nové technologie. Našim zákazníkům nabízíme jedinečné služby na trhu jako IoT, OTT, HbbTv, streaming, virtualizační technologie, cloudové služby, datová centra nebo hosting.
Naším 100% akcionářem je společnost Cordiant Digital Infrastructure Limited, jež investuje především do páteřní infrastruktury digitální ekonomiky – datových center, optických sítí a vysílacích a telekomunikačních věží ve Velké Británii, Evropě a Severní Americe.
Máme přes 360 zaměstnanců, centrálu v Praze na Strahově, další kolegy v Praze na Žižkově a přes 100 nás pracuje v regionech po celé republice.
Popis pozice
Do malého týmu dohledového centra, který stráží IT & telekomunikační síť CRA, hledáme novou posilu.
- Pracujeme ve 3 hlavních nástrojích dozoru sítě. Řešíme příchozí hovory a e-maily od zákazníků, zpracováváme alarmy a požadavky z ticketovacícho systému.
- Nejsme call centrum. Řešíme poruchy pro business a korporátní klientelu.
- Zajišťujeme prvotní analýzu problému a navrhujeme technické řešení optimální pro zákazníka.
- Střídáme se ve směnném provozu - ranní 7:30-15:30, odpolední 11:30-19:30, denní 7:30-19:30 směna. Nepracujeme o víkendech a svátcích.
- Hlavním kritériem naší práce je spokojenost zákazníků a reakční doba. Denně každý z nás komunikuje průměrně s 10-15 zákazníky.
- Jsme jedna rodina. Ráno si spolu dáváme kávu a v poledne oběd. Sdílíme znalosti, předáváme si informace, vycházíme si vstříc se změnami směn.
Co hledáme
- Klíčová schopnost jednat se zákazníky, umět se dohodnout s kolegy v rámci CRA i s externími dodavateli na řešení problému.
- Technologie a nejlépe telekomunikace by měli být vaším zájmem, chcete se v nich dále učit a rozvíjet.
- Pečlivost, spolehlivost a schopnost týmové práce.
- Uvítáme praxi na dohledovém centru, help desku nebo v servisním týmu telekomunikačního operátora.
- Výhodou jsou zkušenosti s používáním dohledových systémů a základní administrací telekomunikačních technologií (RR spoje, Cisco, atd.).
- Angličtinu na komunikativní úrovni (máme některé zákazníky, se kterými komunikujeme anglicky).
- Uživatelskou znalost MS Office. Znalost práce s databázovými aplikacemi (SAP) je výhodou.
Co nabízíme
- Důkladné 2 měsíční zaškolení, kdy na začátku budete stínovat zkušené kolegy a projdete si seznamovacím kolečkem s kolegy ze 2nd level podpory. Vše máme zdokumentované, budete hodně číst a nikdy nebudete na směně sami.
- Hodně se u nás naučíte z technické oblasti v rámci platforem, které v CRA používáme.
- Kariérní růst. Spoustu našich kolegů ve společnosti začínalo právě na dohledovém centru.
- Občasný home office. Tuto práci můžete dělat částečně z domova.
- Práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou.
- Služební mobilní telefon a notebook.
- Základní mzdu od 35000 - 40000,- Kč (dle zkušeností) a bonus až 12% z ročního výdělku.
- Práci v centru Prahy v blízkosti metra.
Benefity
- Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů ve výši 24 000,- Kč ročně.
- Stravenky v hodnotě 150 Kč na každý den/směnu.
- 5 týdnů dovolené a k tomu 5 dní zdravotního volna.
- Pohodlné parkování přímo v areálu.