Back office koordinátor/ka - Praha

Obor: Administrativa | Finance
Lokalita: Praha - Stodůlky
Druh úvazku: Plný úvazek
Požadované vzdělání: Střední škola
Zveřejněno: 17. 1. 2023

O společnosti

Základem naší činnosti je poctivá vývojářská práce. Pracujeme pro přední světové i domácí technologické firmy. Naši inženýři tak mají jedinečnou příležitost podílet se na vývoji pestré škály nejmodernějších technologií a komponent a být tak partnery nejzvučnějších značek ve svých oborech. Několik posledních let se orientujeme zejména na oblast Electric & Electronic a IT, kde se zabýváme atraktivními tématy jako autonomní řízení, konektivita, IoT, vývoj Embedded SW, HiL testing, webové a mobilní aplikace apod. Svým zákazníkům poskytujeme podporu ve všech fázích procesu vývoje výrobku - od prvních skic, přes konstrukci, výpočty a testování až po prototypovou výrobu.Sídlíme ve 4 městech: Praha, Plzeň, Mladá Boleslav a České Budějovice.

Popis pozice

  • Správa vozového parku – koordinaci činností týkajících se vozového parku / provozu budov
  • Podpora správy budov a poboček
  • Koordinace činností souvisejících s plánováním služebních cest a jejich vyúčtováním
  • Revize a inovace procesů ve svěřené oblasti
  • Implementace nových nástrojů
  • Vedení administrativy nutné k zajištění a evidenci shora uvedeného
  • Podpora potřeb zaměstnanců ve svěřených oblastech

Co hledáme

  • Samostatnost a pečlivost
  • Dobré organizační/plánovací schopnosti
  • Předchozí zkušenosti z obdobné pozice výhodou, ale ne nutností
  • Prozákaznický přístup
  • VŠ výhodou – ale šikovný středoškolák je vítán
  • Ochotu cestovat po pobočkách (Plzeň, Mladá Boleslav, České Budějovice) – řidičský průkaz B
  • Angličtina výhodou

Co nabízíme

  • Unikátní know-how, podpořené léty zkušeností
  • Poskytneme kompletní zázemí pro zaškolení
  • Možnost využívat homeoffice
  • Máme zavedenou flexibilní pracovní dobu (pevné jádro: po - čt 9:30 - 15:00, pá 9.30 - 13:00)
  • Někdy je potřeba si odpočinout: 5 týdnů dovolené a vybírání náhradního volna je samozřejmostí
  • Prostor rozvíjet se v mnoha oblastech jak osobnostně, tak profesně

Benefity

  • Individuální benefitní systém cafeterie, kde si každý nastaví své benefity na míru ve výši 12.000 Kč/rok (lze využít na penzijní/životní pojištění, dovolenou, ve zdravotnictví, na volnočasové aktivity aj.)
  • Jazykové znalosti je možné pilovat na jazykových kurzech, které poskytujeme včetně studijních materiálů.
  • Obědy či nákupy lze platit praktickou stravenkovou kartou nebo klasickými stravenkami v hodnotě 100 Kč.
  • Odměňujeme za zprostředkování nového zaměstnance až 40.000,- Kč.
  • Přispíváme na náklady spojené se stěhováním do měst, kde máme pobočky až do výše 15.000,- Kč.
  • Podporujeme zaměstnance v různých životních oblastech – právní, finanční a zdravotní poradenství.
  • Volnočasové aktivity – letní a vánoční párty, sportovní akce či jiné mimopracovní workshopy.
  • Pravidelné ovocné dny (2x do měsíce)