Back office koordinátor/ka - Praha
Obor:
Administrativa | Finance
Lokalita: Praha - Stodůlky
Druh úvazku:
Plný úvazek
Požadované vzdělání:
Střední škola
Zveřejněno:
17. 1. 2023
O společnosti
Základem naší činnosti je poctivá vývojářská práce. Pracujeme pro přední světové i domácí technologické firmy. Naši inženýři tak mají jedinečnou příležitost podílet se na vývoji pestré škály nejmodernějších technologií a komponent a být tak partnery nejzvučnějších značek ve svých oborech. Několik posledních let se orientujeme zejména na oblast Electric & Electronic a IT, kde se zabýváme atraktivními tématy jako autonomní řízení, konektivita, IoT, vývoj Embedded SW, HiL testing, webové a mobilní aplikace apod. Svým zákazníkům poskytujeme podporu ve všech fázích procesu vývoje výrobku - od prvních skic, přes konstrukci, výpočty a testování až po prototypovou výrobu.Sídlíme ve 4 městech: Praha, Plzeň, Mladá Boleslav a České Budějovice.
Popis pozice
- Správa vozového parku – koordinaci činností týkajících se vozového parku / provozu budov
- Podpora správy budov a poboček
- Koordinace činností souvisejících s plánováním služebních cest a jejich vyúčtováním
- Revize a inovace procesů ve svěřené oblasti
- Implementace nových nástrojů
- Vedení administrativy nutné k zajištění a evidenci shora uvedeného
- Podpora potřeb zaměstnanců ve svěřených oblastech
Co hledáme
- Samostatnost a pečlivost
- Dobré organizační/plánovací schopnosti
- Předchozí zkušenosti z obdobné pozice výhodou, ale ne nutností
- Prozákaznický přístup
- VŠ výhodou – ale šikovný středoškolák je vítán
- Ochotu cestovat po pobočkách (Plzeň, Mladá Boleslav, České Budějovice) – řidičský průkaz B
- Angličtina výhodou
Co nabízíme
- Unikátní know-how, podpořené léty zkušeností
- Poskytneme kompletní zázemí pro zaškolení
- Možnost využívat homeoffice
- Máme zavedenou flexibilní pracovní dobu (pevné jádro: po - čt 9:30 - 15:00, pá 9.30 - 13:00)
- Někdy je potřeba si odpočinout: 5 týdnů dovolené a vybírání náhradního volna je samozřejmostí
- Prostor rozvíjet se v mnoha oblastech jak osobnostně, tak profesně
Benefity
- Individuální benefitní systém cafeterie, kde si každý nastaví své benefity na míru ve výši 12.000 Kč/rok (lze využít na penzijní/životní pojištění, dovolenou, ve zdravotnictví, na volnočasové aktivity aj.)
- Jazykové znalosti je možné pilovat na jazykových kurzech, které poskytujeme včetně studijních materiálů.
- Obědy či nákupy lze platit praktickou stravenkovou kartou nebo klasickými stravenkami v hodnotě 100 Kč.
- Odměňujeme za zprostředkování nového zaměstnance až 40.000,- Kč.
- Přispíváme na náklady spojené se stěhováním do měst, kde máme pobočky až do výše 15.000,- Kč.
- Podporujeme zaměstnance v různých životních oblastech – právní, finanční a zdravotní poradenství.
- Volnočasové aktivity – letní a vánoční párty, sportovní akce či jiné mimopracovní workshopy.
- Pravidelné ovocné dny (2x do měsíce)