Konzultant pro logistiku a automotive

Obor: Automobilový průmysl | IT | Výroba a průmysl | Datová analýza | Logistika | Poradenství | Automatizace a robotika
Lokalita: Praha, Hradec Králové
Druh úvazku: Plný úvazek
Požadované vzdělání: Ing.
Zveřejněno: 3. 3. 2022

O společnosti

Logio je česká firma více než 150 expertů specializující se na řízení dodavatelských řetězců. Chceme měnit svět kolem sebe a přestat se zbytečným plýtváním. Děláme to již přes 15 let a za tu dobu jsme pracovali na skoro 2000 projektech pro mnoho významných firem jako Škoda Auto, Kofola, Nestlé, Staropramen, Dr. Max a mnoho dalších.

Vzhledem k tomu, že pracujeme v odvětví řízení dodavatelských řetězců, neděláme pouze obyčejnou logistiku, ale pomáháme firmám zpracovat strategie pro zásobování a distribuci jejich zboží nebo pomocí našich vlastních softwarových nástrojů optimalizujeme jejich zásoby nebo promoakce.

Popis pozice

Taky ti přijde, že logistika a její správné plánování je to, co hýbe dnešním světem? Všímáš si, jak se obor logistiky a automotive mění? My ano a jsme u toho, kdy řada firem začíná automatizovat a digitalizovat své procesy. Chceš se k nám přidat? 

Tak dej vědět, protože rok 2022 našim projektům přeje a proto do našeho týmu hledáme nové konzultanty!

Co hledáme

Připrav se na práci na různorodých projektech v automobilovém průmyslu (oblast výroby, logistiky, údržby, IT). Budeš se podílet např. na návrhu a implementaci automatické technologie skladu nebo přípravě náběhu a optimalizaci zahraničních projektů. Čeká tě analýza vstupních dat, definice potřeb zákazníka a následně návrh out-of-box řešení. Na denní bázi budeš komunikovat a potkávat se se zákazníkem a budeš zodpovědný za projektové řízení a koordinaci.

Možná ti popis práce přijde moc obecný a rád/a bys znal konkrétní projekt, na kterém budeš pracovat. To bohužel v tuto chvíli nejsme schopni přesně říct, záleží na tvých zkušenostech, preferencích a samozřejmě na aktuálních požadavcích našich zákazníků. Co víme 100%? Rozhodně tě nečeká stereotyp. Každý projekt je unikátní, a proto musíš přijít s invencí a zvolit takové metody, které povedou k optimálnímu dosažení cílů projektu.


Naši konzultanti řeší například:

  • novou distribuční strategii pro Plzeňský Prazdroj, připravují model současného stavu a různé varianty jeho změny
  • pokročilou datovou anlýzu a business intelligence řešení pro firmu SKF
  • životní cyklus náhradních dílů a zavedení automatického procesu jejich nákupu ve firmě Unipetrol
  • návrh a implementaci automatického skladu pro Škoda Auto


Co by ti nemělo chybět?

  • VŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru
  • analytické a logické myšlení; schopnost práce s daty
  • pokročilá znalost MS Office (především Excel)
  • pokročilá znalost angličtiny (min. úroveň B2)
  • dobré komunikační a prezentační schopnosti; příjemné a profesionální vystupování
  • proaktivní přístup k práci a ochota se učit novým věcem
  • řidičský průkaz sk. B
  • časová flexibilita a ochota cestovat (pravidelné dojíždění mimo Prahu)
  • znalost němčiny výhodou, ne podmínkou



Co nabízíme

  • Možnost pracovat ve svobodné firmě – ve své práci a v tom, jak ji děláme, máme velkou svobodu a důvěru a s tím spojenou i osobní zodpovědnost za odvedenou práci. Nepracujeme podle zaběhlých šablon, naopak rádi hledáme nová řešení. 
  • Skvělou a jedinečnou firemní kulturu – přátelské a neformální prostředí plné profesionálů, které jejich práce opravdu baví. Chceme dodávat kvalitní služby a zároveň si spolu čas v práci užít. 
  • Smysluplnou práci pro zákazníky z nejrůznějších odvětví – naše projekty mění supply chain zákazníkům, kteří jsou špičkou ve svém oboru (např. Škoda Auto, ČEZ, Plzeňský Prazdroj). Tvoje práce bude různorodá, stereotyp neznáme. 
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost homeoffice – nekoukáme na čas, kdy přijdeš nebo odejdeš. Můžeš pracovat z domova, z kanceláře nebo kavárny.
  • Příležitost pro svůj rozvoj – máme výuku cizích jazyků přímo v kanceláři, interní školení ze všech zákoutí supply chain managementu, ale i možnost navštívit konference a externí workshopy dle svého výběru.

Benefity

  • 5 týdnů dovolené
  • zdravé svačinky
  • multisportka
  • teambuildingy a společné akce
  • pet friendly office
  • notebook, telefon a firemní tarif
  • sick days
  • služební auto