Valeo

O společnosti
HLEDÁME
- Mechanical Engineer
- Hardware Engineer
- SW Engineer – C / C++
- DevOps Engineer
- Laboratory Engineer
- Test Engineer (Python)
- System Engineer
- Procesní inženýr
- Inženýr testování a automatizace výroby
- Nákupčí
- Logistik
- CAD Designer
- Elektrotechnik
NABÍZÍME

Ve Valeu pracuje Jan již druhým rokem. Slyšel, že mají vysoké nároky na zaměstnance a že jde o top firmu ve svém oboru. Chtěl práci, kde se nebude nudit, a to se mu tady opravdu nestane. Je zodpovědný za přidělené projekty, které řeší už od prvotních návrhů a papírování až po samotnou stavbu a rozjezd stroje. Každý den je jiný v tom, že i když si naplánuje, co bude ten den dělat, může mu kdykoliv zazvonit telefon nebo přijít e-mail s nějakým zádrhelem a všechno je jinak. A je jedno, jestli jenom něco nevychází nebo stroj nesplňuje čas cyklu, všechno má v tu chvíli nejvyšší prioritu.

Jako inženýrka kvality v divizi kontrolních panelů Magdalena řeší také zákaznické reklamace z nultého kilometru. Jsou to tedy nevyhovující díly, které odhalil zákazník při dodání, montáži nebo při výstupní kontrole ještě v automobilce. Na tzv. rychlou reakci, na každý defekt i reklamaci, mají 24 hodin, následně díly analyzují. Jdou proto přímo do výroby na místo, kde se reklamovaný díl vyráběl a snaží se odhalit příčinu s lidmi, kteří se na výrobě konkrétní části podíleli. Poté provedou nápravná opatření, aby se situace neopakovala.
Pracovní příležitosti
Lokace: Rakovník
Lokace: Rakovník
Lokace: Praha
Lokace: Praha
Kolik má Valeo poboček v ČR?
5 výrobních závodů, 1 R&D
Počet zaměstnanců
4 000 v ČR
% studentů zaměstnanců
5%
Kolik inženýrů pracuje ve výzkumném a vývojovém centru Valeo v Praze?
700
Jaká je hustota robotů ve výrobních závodech Valeo?
4500 robotů na 10000 zaměstnanců
Kolik patentů registrovalo Valeo v loňském roce?
1698 patentů
Jak dlouhá je pec použitá na výrobu chladičů baterií pro elektromobily?
70 metrů
Kolik má vývojové centrum Valeo v Praze testovacích aut?
přes 50 aut

Ve Valeu Martin pracuje jako CAD designer v oddělení Kontrolních panelů už více než tři roky. Úzce spolupracuje v týmu s dalšími pěti kolegy. Každý z nich je zodpovědný za jinou část práce na panelu. Petr kreslí 3D model v programu CATIA. Vylepšuje prvotní návrh a postupně „sochá“ výsledný produkt včetně detailní struktury, která je uvnitř. Při návrhu musí zohlednit i takové požadavky zákazníka, jako je třeba hloubka stisku určitého tlačítka. Je to mravenčí práce, ale ta radost z výsledného produktu za to rozhodně stojí.
Umělí lidé šetří životy inženýrů a pomáhají vývoji chytrých kamer
Po chodbě Valeo R&D centra v pražských Malešicích se pohybuje vyšší blonďák značně mladší než většina jiných inženýrů. Přesto přesně ví co a jak, protože to tedy žádný nováček není, do Valeo týmu přišel už po bakalářském studiu.
Obor: Automobilový průmyslDoba čtení: 5 minut
Celý článek

Ve Valeu Petr pracuje už více než pět let. Začínal jako softwarový vývojář, kde hlavně programoval. Pak byl chvíli projektovým manažerem a nyní je už více než dva roky vedoucím softwarového týmu. Ve Valeu jsou jednotlivé týmy zaměřené zpravidla na určitou specifikaci, ale tento je výjimkou. Jsou zodpovědní za vývoj celého produktu a ne jen za určitou část. Produkt si sami vymyslí, naprogramují, navrhnou architekturu kódu, zajistí, že bude komunikovat s ostatními systémy, a hlavně ho postaví tak, aby ho byli schopni s menšími úpravami znovu použít.

Hlavní náplní práce Vladimíra je programování algoritmů v jazyce C++. Pracuje v týmu šesti lidí a každý z nich má na starosti jeden z radarových modulů. Moduly mezi sebou vzájemně komunikují a stejně tak spolu musí komunikovat i oni. Část týmu má v Praze a část v Německu, kam každé tři týdny jezdí na dvou až třídenní schůzku. Pracuje na modulu, který označuje detekce a ty poté přiřazuje k jednotlivým objektům sledovaným v čase, jako například auta, chodce, nebo motorky.