Valeo

O společnosti

Obor společnosti: Automobilový průmysl | Ekonomie | Elektrotechnika | IT | Strojírenství
Lokace: Praha, Humolec, Podbořany, Rakovník, Žebrák

Vyvíjíme a vyrábíme díly pro chytrá a ekologická auta.
Není nás vidět a stejně jsme přítomni. Vylepšujeme auta tak, aby se vám lépe řídilo. Naše umění tkví v bezpečné a příjemné jízdě. Pomáháme při parkování v nákupních centrech v podobě sebeparkovacích aut, při nenadálých okolnostech v podobě automatického brzdění, při předjíždění v podobě hlídání mrtvého úhlu. První sériově vyráběné autonomní auto umí jezdit samo díky našemu laserovému senzoru. S námi se ani nezapotíte, umíme i klimatizace. Dva ze tři evropských elektromobilů mají komponenty pohonu nebo klimatizace od nás.
Až si příště sednete do auta, vzpomeňte si na nás a buďte v klidu.
V České republice máme výrobní závody v Humpolci, Žebráku, Podbořanech a Rakovníku, jedno z nejmodernějších vývojových center v Praze a testovací polygon v Milovicích. Pracuje u nás celkem 4500 zaměstnanců. Celosvětově máme 184 továren, 64 vývojových center a zaměstnáváme 103300 lidí ve 31 zemích. Přes 10 % z tržeb investujeme do výzkumu a vývoje.


HLEDÁME

Máš strojní, elektro nebo IT vzdělání? Baví Tě neustále se vzdělávat? Máš zodpovědný a proaktivní přístup? Do našich týmů ve vývoji a ve výrobě hledáme právě takové nadšence.

Výzkum a vývoj:
  • Mechanical Engineer
  • Hardware Engineer
  • SW Engineer – C / C++
  • DevOps Engineer
  • Laboratory Engineer
  • Test Engineer (Python)
  • System Engineer

Výroba:
  • Procesní inženýr
  • Inženýr testování a automatizace výroby
  • Nákupčí
  • Logistik
  • CAD Designer
  • Elektrotechnik

Aktuální seznam volných pozic najdeš na valeo.jobs.cz


NABÍZÍME

• Můžeš se podílet na špičkových inovacích
• Zažiješ vývoj i výrobu od A do Z
• Mezinárodní mobilita ve skupině Valeo

• 6 týdnů dovolené
• Možnost home-office
• Bonusy závislé na výsledcích týmu
• Podpora mobility (náhrada výdajů na dojíždění, stěhování, dočasné ubytování)
• Příspěvek na penzijní připojištění 5 % z hrubé mzdy
• Stravenky nebo dotovanou kantýnu (dle lokality)
• Příspěvek na sport ve formě poukázek FlexiPass nebo Multisport karty (dle lokality)
• Technická a jazyková školení


Jan Džupin
Procesní inženýr

Ve Valeu pracuje Jan již druhým rokem. Slyšel, že mají vysoké nároky na zaměstnance a že jde o top firmu ve svém oboru. Chtěl práci, kde se nebude nudit, a to se mu tady opravdu nestane. Je zodpovědný za přidělené projekty, které řeší už od prvotních návrhů a papírování až po samotnou stavbu a rozjezd stroje. Každý den je jiný v tom, že i když si naplánuje, co bude ten den dělat, může mu kdykoliv zazvonit telefon nebo přijít e-mail s nějakým zádrhelem a všechno je jinak. A je jedno, jestli jenom něco nevychází nebo stroj nesplňuje čas cyklu, všechno má v tu chvíli nejvyšší prioritu.

Magdalena Razímová
Inženýrka kvality

Jako inženýrka kvality v divizi kontrolních panelů Magdalena řeší také zákaznické reklamace z nultého kilometru. Jsou to tedy nevyhovující díly, které odhalil zákazník při dodání, montáži nebo při výstupní kontrole ještě v automobilce. Na tzv. rychlou reakci, na každý defekt i reklamaci, mají 24 hodin, následně díly analyzují. Jdou proto přímo do výroby na místo, kde se reklamovaný díl vyráběl a snaží se odhalit příčinu s lidmi, kteří se na výrobě konkrétní části podíleli. Poté provedou nápravná opatření, aby se situace neopakovala.

Pracovní příležitosti

Trainee v oblasti automatizace výroby
Druh úvazku: Částečný úvazek Trainee program
Lokace: Rakovník

Trainee v oblasti kvality a testování - automotive
Druh úvazku: Částečný úvazek Trainee program
Lokace: Rakovník

System Engineer - junior - smart cars
Druh úvazku: Plný úvazek Částečný úvazek
Lokace: Praha

Software engineer C++ / systems for automated cars
Druh úvazku: Plný úvazek Částečný úvazek
Lokace: Praha

Kolik má Valeo poboček v ČR?

5 výrobních závodů, 1 R&D


Počet zaměstnanců

4 000 v ČR

% studentů zaměstnanců

5%


Kolik inženýrů pracuje ve výzkumném a vývojovém centru Valeo v Praze?

700


Jaká je hustota robotů ve výrobních závodech Valeo?

4500 robotů na 10000 zaměstnanců


Kolik patentů registrovalo Valeo v loňském roce?

1698 patentů


Jak dlouhá je pec použitá na výrobu chladičů baterií pro elektromobily?

70 metrů


Kolik má vývojové centrum Valeo v Praze testovacích aut?

přes 50 aut

Martin Horák
CAD Designer

Ve Valeu Martin pracuje jako CAD designer v oddělení Kontrolních panelů už více než tři roky. Úzce spolupracuje v týmu s dalšími pěti kolegy. Každý z nich je zodpovědný za jinou část práce na panelu. Petr kreslí 3D model v programu CATIA. Vylepšuje prvotní návrh a postupně „sochá“ výsledný produkt včetně detailní struktury, která je uvnitř. Při návrhu musí zohlednit i takové požadavky zákazníka, jako je třeba hloubka stisku určitého tlačítka. Je to mravenčí práce, ale ta radost z výsledného produktu za to rozhodně stojí.

Umělí lidé šetří životy inženýrů a pomáhají vývoji chytrých kamer

Po chodbě Valeo R&D centra v pražských Malešicích se pohybuje vyšší blonďák značně mladší než většina jiných inženýrů. Přesto přesně ví co a jak, protože to tedy žádný nováček není, do Valeo týmu přišel už po bakalářském studiu.

Obor: Automobilový průmysl
Doba čtení: 5 minut


Celý článek
Petr Krejčí
Vedoucí softwarového týmu

Ve Valeu Petr pracuje už více než pět let. Začínal jako softwarový vývojář, kde hlavně programoval. Pak byl chvíli projektovým manažerem a nyní je už více než dva roky vedoucím softwarového týmu. Ve Valeu jsou jednotlivé týmy zaměřené zpravidla na určitou specifikaci, ale tento je výjimkou. Jsou zodpovědní za vývoj celého produktu a ne jen za určitou část. Produkt si sami vymyslí, naprogramují, navrhnou architekturu kódu, zajistí, že bude komunikovat s ostatními systémy, a hlavně ho postaví tak, aby ho byli schopni s menšími úpravami znovu použít.

Vladimír Brázda
Systémový inženýr

Hlavní náplní práce Vladimíra je programování algoritmů v jazyce C++. Pracuje v týmu šesti lidí a každý z nich má na starosti jeden z radarových modulů. Moduly mezi sebou vzájemně komunikují a stejně tak spolu musí komunikovat i oni. Část týmu má v Praze a část v Německu, kam každé tři týdny jezdí na dvou až třídenní schůzku. Pracuje na modulu, který označuje detekce a ty poté přiřazuje k jednotlivým objektům sledovaným v čase, jako například auta, chodce, nebo motorky.

Kontaktujte nás

Adresa: Valeo R&D Prague, Sazečská, Strašnice, Česko